19e oktober 2011

Hejsan!
Jag kom precis hem från folkracet! Idag körde jag för första gången, skitkul ju. Fast Jossi fick sitta bredvid mig i bilen för jag vågade inte köra ensam.. haha. Men det var super kul idag på folkracet, mycket skratt kan jag lova er! Vad har jag gjort det idag då.. Vart i skolan, vart hos tandläkaren och det gick faktiskt bra! Hade inga hål eller något sånt, gött! Kommer ni ihåg mitt inlägg om när en bit av min framtand lossnade? Jag ska tydligen fixa tanden den 7 december, herregud. Nej men jag tänker inte så mycket på det nu faktiskt. Och så har jag pluggat idag också, mindre kul det också. Men nu ska jag fortsätta plugga och dricka te, vi hörs imorgon! Pusss
Såhär ser jag då ut när jag kör, haha! Jag var bara tvungen att täcka för mitt ansikte, jag såg ut som den fisken i Lilla kyckligen.. haha. Nej men seriöst, skrämmande likt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0