Julia checkade in på östra sjukhuset..

Idag ramlade gulle Julle med moppen och fick åka in med ambulans till sjukhuset. Jag och Amanda skippade de två sista lektionerna och tog bussen in till sjukhuset för att vara med Julia. Hon hade brutit något ben vid foten, den stackaren. Men hon mår bra, som tur är! Så jag, Amanda, Linnea, David och Julias pappa var där med henne, i stort sett hela tiden. Och nu har jag precis kommit hem! Och mina moppe åkande läsare, var försikta där när ni kör och ha alltid hjälm!! (Haha, tönt jag är) Men lova mig det, för att ni är bäääst!
Lilla Julia, loveu ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Betydde jätte mycket att ni kom idag!! Kan int ens förklara med ord hur glad jag blev..

Älskar er!!!

2011-09-30 @ 21:13:08
URL: http://julialeonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0