21:02

Hejsan allihopa!
Idag har det vart galen dag! Runt 12 åkte jag och min klass in till gymnasiemässan och där var vi i några timmar, sen käkade jag och Amanda på donken, pommes doppat i milkshake ska det va! Sen åkte jag hem runt 5 tror jag och så åkte jag och mamma in till gymnasiemässan igen! Och jag ska säga er, det är inte lätt att koncentrera sig på vad dom säger när Andreas wijk står bredvid, haha! Fick en liten hjärtattack när jag såg honom! Jag har hittat några gymnasium som jag tycker om, men jag och Amanda ska kolla med imorgon för att vi ska åka in efter skolan! Jobbigt detta med gymnasieval asså..
Nu sitter jag i alla fall med datorn och lyssnar på musik, facebook och twitter. Men ska snart sätta på tvn, jiho! Är sjukt trött i benen och i fötterna asså.. Haha, men vi hörs! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0