No matter what I say, I'm not over you

Heej.. Jag vet inte vart jag ska börja..
Jag kommer att ta en liten bloggpaus ett tag. Jag är så himla trött, jag är trött hela dagarna från morgon till kväll. Och på morgonen vill jag bara ligga kvar i sängen.. och det är så jobbigt i skolan nu, massa prov och inlämningar osv. Jag hinner inte plugga OCH blogga, jag måste hitta ett bättre sätt att planera min tid. Ni kanske har märkt att mina bilder är skitdåliga? Det är för att jag just nu fotar med min gamla Samsung l210 som suger. Min systemkamera från Nikon har nämligen gått sönder, den gick sönder i somras men jag har inte orkat lämna in den på lagning. Plus att (såklart) så hatar jag min design, jag vill ha header och så, eller nej. Eller jo, eller fan jag vet inte hur jag vill ha det. Jalla skit. Men jag lär börja blogga igen inom kort, I promise you! Plus att mina läsare har gått från 100 till jag vet inte 40 kanske? Men det förstår jag, my blog is a mess.
Så jag måste komma på rätt spår igen, men vi hörs snart iaf hoppas jag.. puss
Ah ni ser ju hur trött jag är, och jag orkar inte ens bry mig om vad jag sätter på mig till skolan. Idag hade jag mjukismyxor och en tjocktröja, detta funkar inte. Btw, detta inlägget låter som om jag är helt förstörd men ni ska inte oroa er, jag mår bra. Det är bara lite jobbigt nu, that's all!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi finns här när du är redo att börja blogga igen! Ta den tiden du behöver! Kämpa på Amanda, du är bäst!

kram ♥

2011-10-20 @ 21:15:02
Postat av: Anonym

Krya på dig Amanda, vi finns här när du är redo!

kramkram ♥

2011-10-20 @ 21:29:28
Postat av: A.M.A.N.D.A personlig blogg ♥

hoppas du hinner blogga mer snart igen :)

2011-10-22 @ 17:14:55
URL: http://amandaheartyou.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag brukar göra det ibland, och ibland inte :) xx

2011-10-25 @ 16:52:52
URL: http://niinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0