You know exactly how to make me smile

Tjenare sötnosar! Jag och Disa var ute på en promenix förut, Disa hade med sig sin kamera så vi tog lite bilder. Det var verkligen höst väder idag! När vi kom tillbaka gick vi hem till mig och gjorde varm chocklad och pluggade lite NO.
Nu sitter jag i soffan och kollar på CSI NY, älskar det programmet!
Tjenare sötnosar! Jag och Disa var ute på en promenix förut, Disa hade med sig sin kamera så vi tog lite bilder. Det var verkligen höst väder idag! När vi kom tillbaka gick vi hem till mig och gjorde varm chocklad och pluggade lite NO.
Nu sitter jag i soffan och kollar på CSI NY, älskar det programmet!
- Bilder tagna av Disa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0